2022. dec 28.

Indulás!

írta: CsudaPest
Indulás!

A "444 jó hely Csudapesten"-blog megszületése

Előrebocsátom, hogy a blog nem jöhetett volna létre a Magyar Jeti Zrt. gondozásában kiadott könyv nélkül és csak remélni tudom, hogy nem perelnek be érte :) Igyekszem, amennyire csak tudok, elhatárolódni a könyvben kiadott ajánlóktól, tiszteletben tartva az ahhoz fűződő szerzői jogokat, és csak azt teszem, amire maga a könyv buzdít: felfedezem a legjobb helyeket Budapesten. 

Amikor először láttam meg a 444 jó hely Budapesten c. könyvről szóló cikket, egyből tudtam, hogy nekem ez a könyv KELL. Jópofának tartottam, hogy csokorba szedi az általam előszeretettel csak CsudaPestnek hívott város legjobb éttermeit, cukrászdáit, delikát üzleteit és egyéb, kultikus helyeit. Úgy terveztem, hogy megveszem ezt a könyvet és legalább a könyv lapjain keresztül megismerem ezt a csuda nagyvárost, ahol már legalább az egyik lábammal élek, ugyanakkor mindig is idegenként jártam benne. Az élet azonban sokkal jobb forgatókönyvíró nálam...

Úgy alakult, hogy karácsonyra egy kedves kollégámtól éppen ezt a könyvet kaptam és akkor megszületett az elhatározás: kiválasztok 100 helyet a könyvből, amit 2023-ban felkeresek. Ez tulajdonképpen terápiás gasztro- és kultblog, mert így rá leszek kényszerítve arra, hogy kilépjek a komfortzónámból és új helyeket fedezzek fel, ráadásként így talán másokat is rá tudok venni ugyanerre :)

Úgy tervezem, hogy nem megyek kétszer ugyanarra a helyre és főszabályként egyedül szeretném végigjárni ezt a kalandos utat, hogy minél több új embert ismerhessek meg közben. Igyekszem pénztárcabarát helyeket felkeresni, nem az eladók és pincérek agyára menni, sokat fotózni és írni, írni, minél többet írni Neked, legdrágább Olvasóm.

Szólj hozzá

könyv terápia kultúra étterem gasztronómia kaland kihívás pékség